Helpdesk Webtool4all, deze vorm van support is per definitie de beste en meest efficiënte manier.
Voor iedereen die al een account heeft kan men tickets inschieten via de knoppen op webtool4all.nl (rechtsboven op de website HELPDESK).
Respons-tijden & hoe wij reageren op tickets:
Ben bewust met het aanklikken van de categorie URGENT, niet alles hoeft als urgent aangemerkt te worden. De categorieën zijn speciaal gemaakt om de tickets aan de juiste medewerkers te koppelen. Mailbox-vragen worden zo snel mogelijk opgepakt.
- HELPDESK op elke werkdag: vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur en 19.00 uur tot 21.00 uur. Voorbehoud op wijzigingen. Deze melden wij altijd op de website en op het loginscherm van het ticketsysteem)
- Telefonisch: alleen voor ZEER DRINGENDE zaken (mailboxen of website niet bereikbaar) binnen dezelfde uren.
- E-mail: Per mail (Gmail of welke andere mailbox dan ook) zullen geen vragen meer beantwoord worden. Het ticketsysteem is het enige leidende systeem.
- Whatsapp: Per Whatsapp zullen geen vragen meer beantwoord worden. Het ticketsysteem is het enige leidende systeem.
De status van uw tickets ontvangt u altijd per mail, ook onze antwoorden. Kijk altijd ook in uw SPAMBOX. Vooral bij Gmail of Hotmail accounts.
hetgeen op de website & het ticketsysteem wordt vermeld <<<