Heeft u nog geen account ? Registreer hier.
Heeft u wel een account, dan kunt u hieronder inloggen of u bent reeds ingelogd, dan kunt u verder gaan:
Een SPOED vraag over een mailbox ? Log in en kies categorie ´Mailbox-vragen´
Responstijden & – wijze:
SPOED wordt direct opgepakt of op gereageerd.
Ben bewust met het aanklikken van de categorie SPOED, niet alles hoeft als spoed aangemerkt te worden. De categorieën zijn speciaal gemaakt om de tickets aan de juiste medewerkers te koppelen.
Mailbox-vragen worden zo snel mogelijk opgepakt.
- Telefoon op elke werkdag: vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur en 19.00 uur tot 21.00 uur (*voorbehoud)
- Telefonisch in het weekend: alleen voor ZEER DRINGENDE zaken (mailboxen of website niet bereikbaar) binnen dezelfde uren.
- E-mail: Alleen naar support@webtool4all.nl of webtool4all@gmail.com. Kan zijn dat ik dan verzoek om alsnog een ticket in te schieten als blijkt dat het niet meteen iets is dat onmiddellijk opgepakt moet worden.
- Whatsapp: gaat vanaf het telefoonnummer 06-11888058 niet meer op gereageerd worden, anders dan alleen voor ZEER DRINGENDE zaken (mailboxen en/of website niet bereikbaar). Ik behoud mij daarbij voor dat ik ook dan verzoek of men dan belt of mailt of via ticketsysteem vragen stelt en op werkdagen tussen 17.00 uur en 19.00 uur niet reageer.
- Ticketsysteem: deze vorm van support is per definitie de beste manier. Voor iedereen die al een account heeft kan men tickets inschieten via de bekende knop op webtool4all.nl (rechtsonder op de website).
Voor diegene die nog geen account heeft voor het ticketsyteem, dan graag even mailen hierover naar support@webtool4all.nl en men ontvangt een account of registreer meteen hier https://www.webtool4all.nl/registreren/
>>> *Met voorbehoud van wijzigingen/vakanties,
hetgeen op de website wordt vermeld <<<
hetgeen op de website wordt vermeld <<<