Bijlage meesturen

Het ticketsysteem accepteert geen grote bestanden als bijlage. Wil je een foto meesturen of een document, geen probleem. Dat gaat goed. Maar wil je een set foto´s sturen van vele Mb´s groot; dan niet meesturen via een mail, maar via Wetransfer. De Wetransfer-link kun je gerust doorsturen naar ticket@webtool4all.nl.

Betaaltermijnen

Domeinnamen Hiervoor hanteren wij korter betaaltermijn van 7 dagen. Dit lijkt kort maar is in vergelijk met andere providers erg lang. Immers, bij de meeste providers moet u betalen alvorens u een domeinnaam kunt registreren. Bij ons kunt u dat meteen doen en achteraf betalen. Wij verzoeken u deze betaaltermijn ten volle te respecteren omdat…

Communicatie-afspraken

Opdracht Bij het verkrijgen van een opdracht voor domeinregistratie, hosting, maken van een website of een webshop zullen veelvuldige contacten tussen de opdrachtgever en Webtool4all onvermijdelijk zijn. Logisch want regelmatig wordt u om feedback gevraagd of duurt het maken van een website enige tijd. Mogelijk kunt u ook vragen hebben of issues willen melden. Communiceren…

Hosting

Wat is hosting ? U heeft een website en vanzelfsprekend wilt u die bereikbaar hebben op internet. Daarvoor heet u een domeinnaam gekocht en een website laten maken in Joomla of WordPress of een andere CMS Content Management Systeem). De bestanden van de website moeten op een server gezet worden die verbonden is met internet,…

Waarom is mijn account/website geschorst

Waarom is mijn account/website geschorst (suspended) Uw website bevindt zich op een zogeheten shared hosting omgeving. Dat wil zeggen dat processorkracht, geheugen, harde schijf, netwerk aansluiting, enz onder de aanwezige websites verdeeld word. Wanneer uw website door bijvoorbeeld malware de server overbelast dat andere websites hier dermate veel last van hebben (niet meer laden), kan…

Oplichting met domeinnamen

Je bent nog niet zo lang geleden begonnen met je eigen bedrijf en hebt direct een website gelanceerd. Je hebt een domeinnaam gekozen en geregistreerd waardoor potentiële klanten direct weten wie jij bent en wat jij doet. Je richt je vooral op Nederlandse klanten, dus je hebt alleen de domeinnaam met de .nl-extensie genomen. Mocht…

Error Establishing a Database Connection

Wanneer u de fout ‘Error Establishing a Database Connection‘ krijgt kan WordPress niet met de database verbinden. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Veel voorkomende redenen zijn: – De gegevens van de database of de database user zijn incorrect. – De database server reageert niet – De database is corrupted. Is de database corrupted? Om…

Hoe herstel ik een backup in cpanel

Nadat u zelf een backup heeft gemaakt in cPanel kunt u hieronder lezen hoe u deze kunt herstellen. Om een backup te herstellen volgt u deze stappen – Login op cPanel (https://uwdomain.nl/cpanel) – Klik in het onderdeel files op backup wizzard – Klik op restore – Klik op het onderdeel dat u wilt herstellen –…

Hoe maak ik zelf een backup in cPanel

U kunt in cPanel zelf een backup maken van uw website en deze herstellen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer er iets verkeerd gaat met uw website omdat u bijvoorbeeld belangrijke bestanden per ongeluk verwijderd of u kunt snel een backup maken voordat u een belangrijke update in WordPress doet bijvoorbeeld. Om een backup te…

Maken jullie backups?

Iedere nacht maken wij een backup van de volledige server. Dit houd in dat er ook een backup van uw site word gemaakt. In iedere backup zit: – Alle website bestanden – Alle e-mail accounts – Alle MySQL databases Op verzoek kunnen wij een of meerdere van deze onderdelen voor u terug zetten. U kunt…